Time flies! - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Time flies!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 Juli 2013 | Nederland, Westmaas

Aftellen deed ik al een tijdje, maar de laatste week is toch wel heel erg snel gegaan. Nog de laatste dingetjes voor school regelen, stage afsluiten, stage contracten voor volgend jaar tekenen, familie en vrienden nog een keertje zien, van het weer genieten, etc etc.
En natuurlijk een lijstje maken met spullen die mee moeten. Normaal wacht ik daar even mee, maar na een levensechte droom waarin ik het ene na het andere vergeten was... Heb ik het toch maar vast opgeschreven ;)

Ik twijfelde eerst of ik wel weer een reisverslag bij zou houden. Maar voor de mensen die willen weten wat ik nou eigenlijk doe 6 weken lang bij een voor mij nog onbekend gezin (en om te voorkomen dat ik 6 keer hetzelfde moet vertellen).. Is hier dan toch het eerste reisverslag. Net als twee jaar terug zal het wisselend zijn met hoe interessant de verhalen zijn, dus laat je verrassen! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 15868

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: