Goddelijk! - Reisverslag uit Tiverton, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Goddelijk! - Reisverslag uit Tiverton, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Goddelijk!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Tiverton





Als eerste mijn verklaring omtrent mijn gedrag (mijn niet schrijven van blogs); rond een uur of 6 ben ik klaar met werken (even voor 8 uur beginnen) en na een film en eten ben ik om 10 uur echt té moe om nog een stukje te schrijven... Begrijp me niet verkeerd, het zijn leuke dagen en op een farm zie je in ieder geval waarom je iets doet en weet je waarom je moe bent. Dus ik vind het niet erg.. Maar dat is dus de reden dat ik nu pas, aan het einde van mn semi vrije dag de tijd neem om de afgelopen 2 weken te beschrijven.

Goddelijk dus. Niet door het weer, want dat is eindelijk ècht Engels. Twee dagen flinke regen gehad en de afgelopen dagen af en toe een buitje maar verder 21+ met zon. Geen klagen dus, maar niet perse goddelijk.
Het is ook niet goddelijk door mn workaway maatjes. Marjo het Franse meisje is ruim een week geleden vertrokken, hartstikke jammer want we hebben veel gelachen met zń drieën. En nu gaat ook mn Engelse maatje Philippa naar huis! :( Ze zou eigenlijk langer blijven en pas na mij weg gaan. Maar toen ze twee dagen geleden haar enkel flink verstuikte, is haar voet erg opgezwollen en kan ze er niet meer op lopen. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan en er achter gekomen dat al haar banden flink opgerekt zijn. De komende twee weken heeft ze 'stablerest'; binnen blijven dus met haar voet omhoog. In één opzicht lijkt ze op m'n moeder; Ze kan absoluut niet tegen binnen zitten en de administratie moeten doen ;) Ze heeft dus besloten niet te blijven (ze zou hier nog 3 weken zijn), maar lekker naar huis te gaan en haar zus te vergezellen die ook 'stablerest' heeft. Jammer voor mij maar goed te begrijpen!

Goddelijk is wel het veulentje dat geboren is! Een klein zwart opdondertje dat nu een week oud is. Hij is de zoon van Apollo en Storm Cat, geboren net voor de stormachtige twee dagen. Hij moest een godennaam krijgen door zijn vader en het moest met het weer te maken hebben door zijn moeder. Dilemma! Vind dan maar eens een leuke en passende naam.. Zeus, Jupiter, Thor, Zaphire en de favoriet van mij en Philippa: Loki. Geen weergod, maar we vonden deze ondeugende godennaam goed passen. Ik opperde nog de naam Tuireann (de Ierse naam voor een god similar to Thor), maar uiteindelijk is het Jupiter geworden met als roepnaam Jove, de Engelse naam voor deze god.

Het is echt een leuk beestje, maar m'n favoriet blijft toch Inca.. De mooie grijze Volbloed die ook stablerest heeft ;) Eigenlijk is ze gewoon een grote grijze knuffel die af en toe een half uurtje mag rond wandelen en in februari al haar eerste wedstrijd gaat rennen. Spannend!

Nou dat was het dan alweer... Wees niet verbaast als m'n volgende blog ook de laatste is, namelijk aan het einde van m'n verblijf. Ik verwacht niet veel bijzondere dingen meer te gaan doen (anders dan ik al gedaan heb), omdat Zana en ik nu het werk van vier vrouwen met z'n tweeën moeten gaan doen, blijft er weinig tijd over voor bijzondere zaken. En zeker niet voordat ik vertrek over een kleine twee weken. De 22e ben ik al weer thuis.. Wat gaat de tijd toch snel! Tot gauw :)

  • 11 Augustus 2013 - 16:03

    Nel Kraaijenbrink:

    Dankjewel voor je gezellige brief en ik begrijp het volkomen hoor. Maar het is fijn te lezen dat het zo naar je zin hebt. Je paardenhart gaatweerhelemaal spreken he. Leuk dat je nog meemaakt dat er zo'n veulentje is geboren. En Zo'n grijs knuffelpaard zou je zo wel mee willen nemen he. Het is wel jammer dat iedereen weggaat want dan mis je ook je aanspraak.
    Ikzou zeggen tot heel gauw Milou en ik waardeer het dat je toch de moeite nebt genomen om ditblock te schrijven..
    Doei, dikke knuffel van oma Nel.xxxx.

  • 11 Augustus 2013 - 17:29

    Oma Lenie:

    Hallo schat...fijn weer wat te horen van je. Het is hetzelfde ls hier... je hebt leuke dagen, maar voor een buitenstaander niet echt enerverend.. vaak hetzelfde, maar daarom niet minder leuk..Blij dat je het wel naar je zin hebt.. Nog twee hele fijne weken.. Dikke knuffel van opa en mijzelf..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 15872

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: