Special morning - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Special morning - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Special morning

Door: Milouinengeland

Blijf op de hoogte en volg Milou

10 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Ledbury

Vanochtend was een bijzonder begin van de dag. Om 6.15 ging m'n wekker af om voor de 7e keer een rondje van slechts zo'n 20 min. te gaan rennen over de heuvels van Much Marcle. Maar op de een of andere manier had Will me over gehaald de hele heuvel op de rennen in plaats van slechts een gedeelte en dan af te slaan, het beloofde dus een zware start te worden. Tot bleek dat Will erg lekker in z'n bedje lag en er dus niet uit kwam voordat Kim en ik begonnen aan ons normale rondje.

Ik kwam erg in de verleiding om gemakzuchtig te zijn en dus de makkelijkere route te nemen, maar dit deed ik niet! Gister avond had ik besloten dat ik met Will mee zou rennen over de heuvel, hoe stijl kon het zijn, dus was ik sterk en begon ik aan de klim in m'n eentje. Kim was pas net begonnen met rennen en besloot dus het kleinere rondje zonder stoppen te proberen te volbrengen.

En daar begon de ellende.. Na de eerste flinke helling die ik altijd al doe, sloeg ik rechts, ipv links af. Vanaf daar begon de lange klim omhoog. Na zo'n 600 meter begon het flink steiler te worden tot de laatste 50 meter, truly killing.. Uit ervaring met fietsen in Engeland weet ik hoe stijl 16% is, dit was dus ongeveer net zo stijl en een ongelijk pad. Maar op dat moment haalde Will me in! Hij was uit bed komen rollen nadat wij waren begonnen en had me gewoon ingehaald... Ongelofelijk hoe fit sommige mensen zijn, maar wat wil je anders als echte rugby speler?

Gelukkig was het na die laatste klim alleen maar heuvel af en recht door, op een kleine helling na. Nu maar hopen dat ik niet te veel spierpijn ga krijgen van al het naar beneden rennen (was nog een flink end bergafwaarts voor we terug bij het huis waren).

Wat is er verder gebeurt? Vanochtend hebben we Geatan op de bus gezet naar Gloucester, vanaf waar hij verder met de trein naar London zal reizen. Nu maar hopen dat de rellen niet naar het zuiden van London verspreiden, want dat is waar hij moet overnachten vanavond...

Gister avond hebben Kim en ik een uitje geboekt. Komend weekend zullen we twee nachten in Bath verblijven, gezellig saampjes. Ik denk dat het een erg leuke afsluiter voor m'n twee maanden hier bij de familie gaat worden, weer is een ander stukje van Engeland.

Verder wil ik hierbij even zeggen dat ik erg dankbaar ben dat ik hier in Ledbury verblijf. Want als ze me niet hadden willen hebben deze twee maanden, had ik waarschijnlijk ergens in London gewoond en gewerkt........

  • 10 Augustus 2011 - 14:17

    Carla:

    Hoi Milou,

    Jij bent echt een kind van je moeder he...... avontuurlijk....sportief...hard werken....en dat vooral in deze volgorde. :-)

    Ja dat is waar.....je had net zo goed in Londen gezeten kunnen hebben. Blij dat je daar niet zit.....dan is Engeland voor de thuisblijvers ineens heeeeel ver weg.

    Geniet van je laatste vrije weekend, dan nog een paar daagjes werken, en dan op naar.......WESTMAAS. :-)

    Gr. Carla xx

  • 10 Augustus 2011 - 15:37

    Mams:

    ha schat
    ja ik ben ook blij dat je niet in Londen zit!! wat een romeltje daar. Londen is wel heel groot, maar het idee dat er rellen zijn is niet zo fijn.

    wij zitten nu nog bij oma en opa. het laatste stukje laminaat is gelegd, nu "alleen "nog de afwerk dingen, plinten en kitten en zo .
    Het wordt wel mooi en daar gaat het om.
    Jammer...... de oude vloerbedekking van Oma is in 5 lange banen gesneden.je kan het niet meer gebruiken :-D
    Geniet van je laatste dagen. als mijn spierpijn van het laminaat leggen over is, ga ik ook snel weer rennen. ik denk dat je me er nu uit loopt :-s

    xxx tot snel mams

  • 11 Augustus 2011 - 15:32

    Oma Lenie:

    Hallo lieve schat..... Had al eerder je verslag gelezen, maar er waren hier zoveel mensen over de vloer, en dan gun je jezelf geen tijd om even te schrijven. Wij hebben zulk mooi laminaat op de vloer, en het is zo mooi gelegd .... Als jij ooit op jezelf gaat wonen,weet ik wel iemand die jou zou kunnen helpen....!! Wat gaat het nu opschieten voor je, he. nog even een weekendje met zn tweetjes er op uit. Ook weer leuk om naar uit te kijken.! en dan is het zo Woensdag..Ook wel weer leuk toch om naar huis te gaan.??? Je zal alleen de heuveltjes missen om hard te lopen........ Wat een verhaal joh.!!
    Nog een paar hele fijne dagen gewenst en een goede terugreis.! Groetjes van opa en oma. xxxxxxxxxxx

  • 14 Augustus 2011 - 13:08

    Coosje:

    Dag lieve milou!
    Ben zeker blij dat jij niet in londen zit! Maakte me nog wel even zorgen. Was weer een leuke blog om te lezen! hoe laat kom je aan in tha netherlands? x

  • 16 Augustus 2011 - 09:27

    Oma Nel:

    Nog 1 nachtje slapen dan kan je weer in je eigen gezellige warme bedje uitslapen. Het is wel een hele ervaring geweest he Milou ? Maar thuis is ook weer fijn hoor. Je gaat volgens mij de eersye dagen alleen maar Engels praten kunnen wij ook nog van leren. Maar dat zal best wel even wennen zijn.
    Heel veel liefs van oma Nel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 15864

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: