Springverenbed - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Springverenbed - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Springverenbed

Door: Milouinengeland

Blijf op de hoogte en volg Milou

25 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Ledbury

Zo, dat is dus mijn eerder dag. Na vrijdag de hele dag gerezen te hebben kwam ik om half negen aan in Ledbury, daar werd ik opgehaald door Frances (moeder) Claire en Marlinde. Ze waren zo lief geweest nog wat over te laten van het avond eten voor me, maar na een dag reizen kan ik echt geen bord vol vlees wortels jus aardappelen en kool op. Met daar achteraan nog home made pudding. Errug lekker!! Maar wel een beetje veel.

Om 22.30 ging ik voor mijn doen vroeg naar bed, maar aangezien m'n wekker de ochtend ervoor om 3,45 engelse tijd ging, was het laat zat.
Oh, het regende trouwens ook echt flink, dus de farm kon ik nog niet echt bekijken, de omgeving trouwens ook niet, want de ramen van de auto waren nogal beslagen ;)

De volgende ochtend zouden we om 8uur gezamelijk ontbijten, maar ik was 6.20 al wakker geworden door het doorzakkende springverenbed en het vroege slapen van de vorige avond..

Na het eten zijn we gaan schoonmaken, een van de vele, vele kamers in het huis en dan heb ik het nog niet eens over de schuur.

Het is echt een grote boerderij met drie verdiepingen en vele schuren, de kippen heb ik nog niet gezien want die doet William (vader). We moeten wel helpen met sorteren van eieren, deels door machine, deels door ons. Dat heb ik ook nog niet hoeven doen ;)

Nu zijn we (Marlinde, Claire en ik) net terug van onze wandeling over de heuvels hier in de buurt, we zijn weggebracht door Will (zoon) en opgehaald na een paar uurtjes door Frances, die weer erg lekker uitziende cheesecake heeft gemaakt... Ik ga hier echt niet mager vandaan komen!

Oh er zijn trouwens niet 4 honden, maar 2, stond gewoon verkeerd op internet. Polly en Meagan, lieve, speelde dieren. Morgen gaat Marlinde al weg, wel jammer ze is erg aardig. En dan verhuis ik naar de dubbele kamer van Claire, hopelijk zakt dat bed iets minder ver door...

Jullie horen snel weer van me, salut!

Ps. Excuses als een zin soms niet klopt, de iPad heeft de neiging woorden te 'verbeteren'.

  • 25 Juni 2011 - 16:45

    Oma Lenie:

    Dat was een hele onderneming om daar te komen. Het is ook niet echt naast de deur. Maar je verhaal hoe het daar is en wat je moet gaan doen lijkt het me de moeite waard.! Jammer dat je matras zo slecht is, maar dat wordt misschien ook wel opgelost. In ieder geval een leuk begin van je Engelse avontuur. Heel veel liefs van opa en oma en tot de volgende mail.

  • 25 Juni 2011 - 16:57

    Mams:

    Ha schat!
    Ja dat zijn de verhalen!!!! lekker eten beetje wandelen :-)
    na onze ontberingen in de tent ,zal dit toch wel lux zijn.
    ( ik vint het de zmoes van de eeuw.... de iPad verbetertd verkeerdt :-) )

  • 26 Juni 2011 - 20:12

    Oma Lenie:

    Hallo Milou..
    Ik zie dat er geen nieuwe berichten zijn, maar wij gaan morgen naar de camping, en daar hebben wij geen computer.Dus moet ik jouw verslagen even missen. Zo gauw wij weer even thuis zijn ga ik al jouw berichten met terugwerkende kracht lezen, en dan hoor je wel weer.
    Wij wensen jou een heel fijne tijd en tot horens.
    Een dikke knuffel van opa en oma.

  • 07 Juli 2011 - 18:19

    Nellie Lambrechts:

    Wanneer ik je verslagen lees, denk ik dat je in een omgeving van Pride en Prejudice woont nu. Een oud engels landhuis en een enorme tuin eromheen. Zo te horen heb je het erg naar je zin; geniet ervan. Mischa en ik missen je wel hoor, maar dat is bijzaak.
    Groeten en tot gauw. Nellie

  • 08 Juli 2011 - 19:02

    Milou:

    "This house is too old for Pride and Prejudice". Het huis is gebouwd rond 1500, maar een groot deel van het hout was van een nog ouder huis en de balken waren van een volgroeide boom, het hout stamt dus van zo ongeveer 1000 jaar geleden, als ik in ieder geval goed onthouden heb..
    Verder klopt hè wel dathet een erg groot huis is met een mooie grote tuin met een hoop rozen.

    Ze hebben hier een jonge zwarte labrador, Polly, die me af en toe wel aan een dolle bui van Mischa doet denken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 15870

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: