Onvolledige opvoeding - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Onvolledige opvoeding - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Onvolledige opvoeding

Door: Milouinengeland

Blijf op de hoogte en volg Milou

28 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Ledbury

Nu ik hier een paar dagen ben, raak ik steeds meer gewend aan de gebruiken van dit Engelse gezin. Een van deze gebruiken heeft betrekking tot het avondeten.

Ik ben vrij netjes opgevoed en eet dus met mes en vork en heb aardige tafelmanieren. Maar laat dat hier nu net niet genoeg zijn. Want hier eten ze niet met mes en vork, nee ze eten hier met meerdere messen en vorken, een bord om te eten en een bord om een servet in servettenhouder op te leggen. Iedereen heeft ook nog eens een eigen servettenhouder, die allemaal elkaar lijken. Ik heb dus blijkbaar echt iets gemist in mijn opvoeding.. Gelukkig heb ik wel een stel echte meidenfims gezien zoals the Princes Diaries 1 en 2, en weet ik dus wel aan welke kant ik moet beginnen met het bestek.

  • 28 Juni 2011 - 13:46

    Alex:

    Hahahaha awesome! Zo leer je ook nog een wat :P
    By the way, ook zo benauwd warm daar?

  • 28 Juni 2011 - 13:55

    Milou Kraayenbrink:

    Haha ja precies, al is het niet echt iets dat ik ook blijf doen als ik terug in nl ben (bizar veel afwas....)

    En nee, het is hier echt heerlijk! Graadje of 20 met wat wind, dus stukke beter dan bij jou. Hoorde dat het in Nederland nu 33 graden is ofzo..? Arme jullie!

  • 29 Juni 2011 - 21:53

    Mams:

    :-( ....... en ik heb nog zo m`n best gedaan !
    Je zal dan ook wel bijzonder eten. Niet iedere avond Fish and Chips.
    Begrijp ik uit je reactie dat je daar de afwas doet? Dìe houden we er in als je thuis bent :-)
    have fun !!!!
    XXX Mams

  • 30 Juni 2011 - 11:19

    Milou:

    Ze hebben hier gelukkig (!) een afwasmachine, maar die staat iedere dag helemaal vol met borden en bekers. En er zijn natuurlijk een heleboel dingen die niet in een afwasmachine kunnen....

    En qua eten... Mam, wi je het komende jaar als ik terug ben alsjeblieft GEEN wortels/penen halen..? Die eten we hier bijna iedere dag namelijk. Verder smaakt het wel allemaal, al hebben we ook allemaal wel iedere keer erg veel honger, dus daar kan het ook wel een beetje aan liggen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 15873

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: