Dronkaards zijn goed voor je ego - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Dronkaards zijn goed voor je ego - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Dronkaards zijn goed voor je ego

Door: Milouinengeland

Blijf op de hoogte en volg Milou

03 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Ledbury


Dronkaards zijn goed voor je ego. 

Dit weekend was er een event dat Bromyard Gala heet. Eigenlijk was het een soort steamrally maar ze noemen het een gala. We hadden daar een kraam waar we de cider probeerden te verkopen en dat is aardig gelukt.

Op de vrijdag hebben Will, Dave en ik de tent opgezet en alles klaargezet voor de volgende dag, 's avonds moesten we wachten tot we werden opgehaald omdat er niet genoeg auto's waren voor iedereen die dag. Die avond heb ik een bijzonder drinkspelletje geleerd van Will, met flessen en dopjes. Deze werden verschaft door onze vaste ciderklanten, die er de volgende dag de hele tijd zouden zitten en drink.
Ik ben trouwens echt bar slecht in t spel, dus ik ga het denk ik maar nooit echt spelen met drank ;)

Een van de vriendelijke dronkaards dacht eerst dat ik erg verlegen was omdat ik niet zo veel zei, maar ik had gewoon moeite met ieders accent te ontrafelen voordat ik me in een gesprek kon mengen. Dezelfde dronkaard dacht vervolgens dat ik Zweeds was omdat daar veel blonde, mooie dames vandaan komen (?) en op de zaterdag verklaarde hij me tot een engel en een natural beauty. Nou, toch leuk om dat is een keer te horen, wel een beetje jammer dat het van een 52-jarige dronkaard komt..

Verder was het een leuk festival om een keer meegemaakt te hebben, de muziek (orgels) was verschrikkelijk, het was lekker weer, er waren een hoop bijzondere mensen om te bewonderen als ze langsliepen en we hebben goed verkocht.

Vandaag, zondag, is de tweede officiële dag van het Gala. Maar Claire en ik zullen vandaag niet meehelpen bij de kraam omdat we de eieren moeten gaan sorteren (dat klusje gaat helaas ook altijd door..). We zullen 's avonds waarschijnlijk helpen opruimen als Will terug is van z'n feestje in London. En dan is de dag alweer voorbij en is het maandag, de dag waarop de cider verhuist gaat worden om in flessen gedaan te worden.

  • 03 Juli 2011 - 13:51

    Carla:

    Hoi Milou,

    Het is niet saai bij jou daar in Engeland he......:-)
    En je weet wat ze zeggen he.....kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid...dus.... :-)
    Bijzonder om een festival te hebben met orgelmuziek....weer eens wat anders dan Kane.
    Zie dat je ook mooi weer hebt dus dat ziet er gezellig uit. Alleen al die eieren.......kan je ze nog wel zien??
    Nou meis.....sterkte met sorteren en nog heel veel plezier. xx

  • 03 Juli 2011 - 15:49

    Milou Kraayenbrink:

    Ja het was een ander soort festival dan waar kane zou kunnen spelen, helaas. Het was een groot veld met veel kraampjes, stoommachines en andere oude machines om te bewonderen. En op iedere hoek stond een orgel vervelende deuntjes te spelen..

    De eieren zijn ondertussen niet echt eieren meer voor me, meer een voorwerp dat erg vies is als het per ongeluk kapot gaat ;) we hebben nog niet zo veel eieren gegeten en nog geen kip (we veel wortels en kool.. Echt m'n favoriete groente......) dus die zal ik na de zomer nog wel lusten :)

  • 04 Juli 2011 - 15:08

    Mams:

    als ik het zo hoor , ben je aan vakantie toe als je terug komt! Ik heb op de website van Bromyard Gala gekeken en zag dat het een groot festival was.
    Volgens mij is je leven daar aardig afwisselend.Je zit er alweer een week!
    geniet ze!!!! :-x

  • 04 Juli 2011 - 21:19

    Martin:

    Hoi Milou,
    Leuk joh zo'n website waarmee je de hele wereld op de hoogte kunt stellen hoe het je daar in Engeland vergaat. Ik ben benieuwd of je alle resterende dagen (nog 44 zie ik) zo enthousiast kan blijven. Maar dat zal wel. Onze Jeffrey ging toentertijd een heel jaar weg (naar Australië). Die heeft er ook geen spijt van gehad. Je doet veel ervaringen op die je je leven lang zullen bij blijven. En dat is veel waard. Geniet er van! Groetjes.

  • 05 Juli 2011 - 11:21

    Eva:

    Leuke verhaaltjes Milou!

  • 05 Juli 2011 - 13:36

    Coos:

    Heey miloutje!

    Vind het weer zo leuk om je verhalen te lezen! Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Ik mail je binnekort weer!

    x Coos

  • 07 Juli 2011 - 11:47

    Oma Lenie:

    Hoi lieverd.... Net al je verhalen weer gelezen... Heel leuk om te weten wat je daar allemaal doet. Je hebt volgens mij niet veel tijd om je te vervelen. Heb je al paard gereden? Fijne tijd nog en veel liefs van oma en opa.

  • 08 Juli 2011 - 22:05

    Milou:

    Martin,
    Wil je me er alsjeblieft niet aan herinneren hoe kort ik hier nog maar kan blijven? ;) ik heb het echt heel erg naar m'n zin en de afgelopen twee weken zijn voorbij gevlogen.. Ik begin haast spijt te krijgen dat ik niet zoals Jeffrey een jaar er tussen uit ga. Bijna.. Want een nieuwe opleiding is natuurlijk ook leuk!

    Een nieuwe blog volgt snel

    Ps. Ja, ik heb ondertussen al een paar keer paard kunnen rijden =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 15878

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: