Promotie! - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Promotie! - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Promotie!

Door: Milouinengeland

Blijf op de hoogte en volg Milou

08 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Ledbury

Zo, twee weken zitten er nu op. Ik ben nu volledig geïntegreerd in het leven hier op de farm en in de familie. 
Vandaag kreeg ik erg leuk nieuws, ik ben gepromoveerd! Niet langer is mijn werk alleen: strijken, tafeldekken, eten koken, afwassen, wassen, tafel afruimen, schoonmaken en poetsen, eieren sjouwen en sorteren, cider sjouwen en mixen. Nee nu ben ik ook officieel een vertaler EN sales and promoting agent for Amazing Cider. 
Wat inhoudt dat ik de website ga vertalen en Nederlandse bierbrouwerijen en distributeurs ga benaderen of ze wellicht geïnteresseerd zijn in Amazing Cider. En dat na twee weken! =) ik moet toch wat goeds hebben gedaan hebben want net voordat ik kwam was er een ander Nederlands meisje, aan wie ze het niet gevraagd hebben..

Na Bromyard Gala en het verhuizen van de ciders hebben we een paar rustige dagen gehad, waarin ik alleen wat huishoudelijke klusjes heb gedaan en natuurlijk een heleboel eieren heb gesorteerd.
Maar volgende week, ja volgende week is er alweer wat bijzonders! Dan staat er een ciderproeverij op de planning, hierbij ga ik een praatje maken met de bezoekers en vertel ik ze wat over de cider en vraag ik of ze wat willen proeven. Best wel een eer, want normaal doet alleen de familie dat, maar blijkbaar vonden ze dat ik het goed genoeg gedaan heb tijdens Bromyard Gala.
Leuke toevoeging voor m'n cv: sales and promoting for international cider company... ;)

  • 09 Juli 2011 - 06:22

    Carla:

    GEFELICITEERD met je promotie! :-) En dat al zo snel.... :-)
    Dan heb je in twee weken toch goed laten zien dat je niet alleen maar goed bent in "het huishouden". :-)
    Suc6.
    Groetjes, Carla xx

  • 09 Juli 2011 - 08:05

    Mams:

    Leuk hè, hoe snel je ergens anders weer helemaal thuis bent!!! En wat voor bijzondere dingen je allemaal meemaakt.
    We zijn trots op je , al zal dat geen nieuws zijn :-) .
    vind je de cider zelf ook lekker? misschien een leuke combi..... cider met een stukje schapenkaas :-D
    xxx

  • 10 Juli 2011 - 09:10

    Oma Nel:

    Goed van jou zeg. Echt iets om trots op te zijn toch? Je kan nu laten zien wat je waard ben. xxx oma

  • 12 Juli 2011 - 18:04

    Marianne:

    Oeh-lala!

    Goed zo miloutje!
    Bevalt het voor de rest een beetje?:)

    xx

    Marianne

  • 12 Juli 2011 - 21:52

    Milou:

    Hey Marie!
    Wat leuk dat jij m'n blog ook leest =)
    hoe is het daar in het kouwe kikkerlandje?

    Het bevalt me hier prima! Lekker weer, vriendelijke mensen (meeste) en niet al te zwaar werk.

    Hoe was je vakantie met de meiden in Zeeland?

    Xx Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 15877

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: