Fransen! - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu Fransen! - Reisverslag uit Ledbury, Verenigd Koninkrijk van Milou Kraayenbrink - WaarBenJij.nu

Fransen!

Door: Milouinengeland

Blijf op de hoogte en volg Milou

12 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Ledbury

Afgelopen woensdag is de nieuwe workawayer Geatan aangekomen. Zoals je van z'n naam af kunt leiden is hij Frans en is hij een jongen. Wat je er niet van af kunt leiden is dat hij 20 jaar is, hel blauwe ogen heeft, een kop kleiner is dan ik ben, hij belabberd is in Engels maar denkt het wel te begrijpen en dat hij heel smakelijk, z'n neus gaat snuiten voor, tijdens en/of na het eten (al meerdere keren gebeurt). 
Verder is het wel erg fijn dat hij in de tuin kan werken en de vervelende klusjes kan doen zoals de volle vuilnisbak naar beneden rijden en afwassen (halleluja kan hij afwassen! Want Claire is ondertussen weg en ik heb er geen zin in xD). Z'n lengte is alleen een beetje lastig met het naar binnen brengen van de paarden, want hun schoften zijn op mijn ooghoogte...
De leuke klusjes zoals het mengen van cider doet hij helaas ook.. Dat deed ik eerst door gebrek aan mannen in huis.. Al kom ik geloof ik eerder in de buurt van 'stoere' vent, want tijdens het sjouwen van eieren is hij degene die je hoort zuchten en steunen. Aansteller!
Maar goed, ik word niet achter gesteld hoor.

Vandaag was een bijzondere dag, ik ben met Frances mee geweest om eieren te bezorgen, een heel nieuwe ervaring! Hetgeen we het meeste doen is in de auto zitten, bij de klanten zijn we snel en beleefd voordat we weer in de auto stappen naar de volgende stop. Het lijkt me leuk om af en toe met young Will of Frances mee te gaan op hun rondes, in de auto kan je makkelijk gesprekken voeren, en laat dat nu precies de manier zijn waarop je beter Engels leert spreken (begrijpen doe ik t al).

Het was ook een bijzondere dag omdat ik voor het eerst achter het stuur heb gezeten :o

Geheel tegen mij zin dwong young Will me aan die kant van de auto in te stappen, door te vragen of ik ooit wel is gereden had en vervolgens te zeggen dat ik in moest stappen.. Dood eng! Dadelijk beschadig ik de auto die zo belangrijk is voor het bedrijf.
Maar goed, het enige dat we deden was de auto een stukje achteruit rijden, toen nam hij het weer over. Vervolgens zegt hij dus wel dood leuk dat hij me volgende keer wel naar een veld zal rijden zodat ik het daar leer... Oh gosh..
Wordt dus vervolgd.. ;)

  • 13 Juli 2011 - 14:50

    Carla:

    Hoi Milou,

    Zo te horen wordt het niet je nieuwe vakantie vriendje. :-)
    Leuk als collega....maar daar blijft het dan wel bij....of niet?? :-)
    He...met een beetje mazzel kan je straks terug in Nederland gelijk je rijbewijs aanvragen. Wel goed opletten he dat je daar niet vergeet links te rijden hahaha.
    Enne....als je niet weet wat je wilt worden als je later groot bent :-) , je schrijft hartstikke leuk, dus misschien is dat wat voor je in de toekomst.
    Geniet van je "vakantie" en tot horens.....
    Groetjes, Carla xx

  • 13 Juli 2011 - 16:43

    Mams:

    ha meissie!!! ik zei toch: ...... geen dingen doen die je moeder ook niet zou doen :-)
    geloof dat je je daar aardig aan houd.
    gelukkig geen leuke Fransman.... liever een Zweed of Engelsman ( maar in Nederland lopen ze ook nog los hoor! )
    Hier nu 20 gr , bewolkt en morgen waarschijnlijk regen. Dan gaan we noordelijker Zweden in . Ik sms wel waar we uithangen XXX

  • 13 Juli 2011 - 17:33

    Milou:

    Vandaag had die arme jongen een vuiltje in z'n oog... Hij bleef er zo'n 5 uur lang 'last' van houden. Dit merkte ik door al het zuchten en steunen het snuffen en wrijven dat hij deed.
    Toen er gevraagd werd hoe het met ons ging zei ik prima, en hij 'slecht, er zit wat in m'n oog'. Ik kon echt niet geloven dat iemand zich zo aan kon stellen. Ik heb hem trouwens heel de dag genegeerd, toen hij zo om aandacht zat te bedelen.. ;)

    En nee het wordt dus zeker niet m'n vakantie vriendje..
    Bedankt Carla! Wie weet is het een leuk bijbaantje =) want ik weet wat ik wil worden, of in ieder geval welke opleiding ik ga volgen; social worker.

    Hier is het ongeveer hetzelfde weer mam, al is het morgen geloof ik nog wel overwegend droog

    Xx

  • 14 Juli 2011 - 12:47

    Oma Lenie:

    We zijn weer even thuis vanwege storm en regen.... We worden echte
    MOOIWEERKAMPEERDERS. Maar dat mag als je oud bent..........
    Weer genoten van al jouw avonturen.!!! Je beleeft daar ook van alles... en je krijgt zo ook best wel veel mensenkennis... wat een watje lijkt me die Fransman. Lach er maar om en doe lekker je eigen ding.
    Geniet van de tijd die je nog op de farm bent en tot de volgende keer op de computer.
    Heel veel liefs van oma en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 15881

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 December 2014

Study in Cork - 2014

29 Juni 2014 - 15 Augustus 2014

Engeland 2014

08 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Engeland 2013

24 Juni 2011 - 17 Augustus 2011

Engeland 2011

Landen bezocht: